ВКЛ / ВЫКЛ: ИЗОБРАЖЕНИЯ: ШРИФТ: A A A ФОН: Ц Ц Ц Ц
Павлодар облысының білім беру басқармасы, Железин ауданы білім беру бөлімінің

«Есқара жалпы орта білім беру мектебі» КММ
КГУ «Ескаринская общеобразовательная средняя школа» отдела образования Железинского района, управления образования Павлодарской области

с.Ескара. ул.Талапкерская, ст-е 5
8 (71831)
eskara-2016@mail.kz

Павлодар облысының білім беру басқармасы, Железин ауданы білім беру бөлімінің

«Есқара жалпы орта білім беру мектебі» КММ
КГУ «Ескаринская общеобразовательная средняя школа» отдела образования Железинского района, управления образования Павлодарской области

МЕНЮ

Біз сіздермен сәлемдесуге
қуаныштымыз мектебіміздің ресми сайтында!

Сайт біздің қалай екенімізді білгісі келетіндердің
барлығына арналған оқу орны.

Бөлімге өтіңіз

Бекітемін, ______________________

мектеп басшысының м.а.: А.С.Абдинова

                                                                                                                                                                                                   «____» _____________ 2025 жыл

Павлодар облысының білім беру басқармасы, Железин ауданы білім беру бөлімінің «Есқара жалпы орта білім беру мектебі» КММ

Мектеп психологінің қызметінің 2025 – 2026 оқу жылына арналған жұмыс жоспары

Мақсаты: Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің психологиялық денсаулығын сақтау, Орта білім беру ұйымдарында қолайлы әлеуметтік - психологиялық ахуал жасау және білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.                                                                                                                                                                                                Міндеті:
1) білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке және зияткерлік дамуына жәрдемдесу, өзін – өзі тәрбиелеу және өзін – өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;                                                                                                                                                                                                                                                             2) білім алушыларға, тәрбиеленушілерге, олардың тез дамып келе жатқан ақпараттық қоғам жағдайында табысты әлеуметтенуіне психологиялық көмек көрсету;                                                                                                                                                                                                                                                                    3) әрбір білім алушыға, тәрбиеленушіге оның жеке басын психологиялық – педагогикалық зерттеу негізінде жеке көзқарас қалыптастыруға ықпал ету;                                                                                                                                                                                                                                                                            4) психологиялық диагностика жүргізу және білім алушылардың, тәрбиеленушілердің шығармашылық әлеуетін дамыту;                                                                                                                                                                       5) білім алушылардың, тәрбиеленушілердің психологиялық қиындықтары мен проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;                                                                                                                                                                                                                                                             6) психологиялық проблемаларды шешуде және оқу – тәрбие жұмысының оңтайлы әдістерін таңдауда ата-аналарға (заңды өкілдерге) және педагогтерге консультациялық көмек көрсету;                                                                                                                                                                                                                                7) Білім беру процесіне қатысушылардың психологиялық – педагогикалық құзыреттілігін арттыру.                                                                              

 

 

 

 

 

Іс - шаралар

Жұмыс түрлері

Нысаналы топ

Орындау мерзімі

Орындау нысаны

Жауаптылар

Орындалуы туралы белгі

1.Диагностикалау

1

Мектептің әлеуметтік паспортын зерделеу. Ерекше қадағалауды қажет ететін оқушыларды анықтау, мәлімет жинау, отбасы жағдайын анықтау

(қиын,тәртіп бұзуға бейім, сабақтан себепсіз көп қалатын, сабақ үлгерімі төмен, денсаулығына байланысты үйден оқытылатын және психикалық даму деңгейі тежелген бағдарламамен оқытылатын, денсаулығында кемістік бар, қамқорлықтағы және жетім, аз қамтамасыз етілген және көп балалы отбасы оқушыларды анықтау)

Тізім реттеу, зерттеу

1-11 сынып жет.

Қыркүйек

Қорытынды анықтама. Әр сынып бойынша әлеуметтік карта болуы

ПҚ мамандары

Сынып жетекшілер

 

2

Бейімделу процессін қолдау

Бақылау,сауалнама кеңес беру

1,5,10 сынып

Құркүйек, қазан

Анықтама

ПС

Педагог - психолог

 

3

Бейімделу процесінің ерекшеліктерін жəне баланың алдында туындайтын мəселелерді анықтау «Адамдары бар ағаш» проективті әдістемесі

Диагностика

2 – 4 сыныптар

Қыркүйек (сұраныс бойынша)

Анықтама

Педагог -психолог

 

4

Білім беру ортасында қорлаудың таралуы мен ерекшелігін анықтау. Дэн Олвейстің «Буллинг» сауалнамасы

Диагностика

5 – 11 сыныптар

Қыркүйек

Анықтама

Педагог-психолог,соц.педагог,сынып жетекші

 

5

Баланың өміріндегі зорлық зомбылық-тың қай салаларында бар екенін анықтау. «Сізге қалай қарйды» экспресс сауалнама

Диагностика

2-4

5-11

Қазан

Қорытынды зерттеу хаттамасы

Мектеп психологтары

 

6

«Балалардың мектепке әлеуметтік психологиялық бейімделуіне сараптама-лық бағалау схемасы»   Авторлар В.И. Чирков, О.Л. Соколова, О.В. Сорокина.

Сауалнама

1 – 4 сыныптар, мұғалімдер, ата - аналар

Қазан

Анықтама

Педагог-психоло,сынып жетекшілер

 

7

«Кішкентай адамдармен ағаш» проективті әдістемесі, авторы Д.Лампен, Л.П. Пономаренконың бейімделінген нұсқасы

Диагностика

5 сынып

Қазан

Анықтама

Педагог - психолог

 

8

Бірінші сынып оқушыларының оқу іс – әрекеттеріне дайындығын анықтау (Керн Йрасек әдістемесі бойынша)

Диагностика (топтық)

1 сынып

Қазан

Анықтама

Педагог - психолог

 

9

К. Янгтың интернетке тәуелділік шкаласы

Диагностика

5 – 11 сынып

Қазан

Анықтама

Педагог - психолог

 

10

Оқушылардың психикалық денсаулығын зерттеу

Бақылау және жеке жұмыс (индив.раб.)

1 – 11 сынып

Жыл бойы

Анықтама

Психолог

 

11

Мұғалімдердің сұранысы   бойынша ОПП (инклюзивник) бар оқушыларды анықтау

Терендетілген жеке диагностика     (ОПП шығып қалған жағдайда)

2 – 4 сынып

Желтоқсан

Анықтама

Психолог

 

12

КЖТБ (ОДН), ВШК – да есепте тұрған, «тәуекел тобындағы» балалармен жеке диагностика жүргізу

Тереңдетілген диагностика (ОДН, ВШК шығып қалған жағдайда)

учащиеся группы риска, ОДН, ВШК

Жыл бойы

Жарты жылға, бір жылға есеп

Психолог

 

13

Жасөспірімдердің əл-ауқатының шкаласы, авторы Кэрол Рифф

Сауалнама

8,9,10,11

Қараша

Анықтама

Психолог

 

14

Мұғалімдермен, ата – аналармен, оқушыларсен жеке және топтық жұмыстар

Диагностика

Сұраныс бойынша

Жыл бойы

Жарты жылға, бір жылға есеп

Психолог

 

15

Үлгерімі төмен оқушылардың жеке басының когнитивтік сферасын зерттеу

Диагностика

Сұраныс бойынша

Жыл бойы

Жеке карта және мінездеме

Педагог – психолог

 

16

«Жасөспірімдерге арналған білім беру ортасындағы тұлғааралық қатынастардың сапасы» Авторы   Г. Кожухарь

Сауалнама

8 – 11 сыныптар

Желтоқсан

Анықтама

Педагог – психолог

 

17

«Бейімделу кезеңінде бесінші сынып оқушыларының мазасыздығын анықтау» Экспресс әдістемесі, авторы: О.Н. Хмельницкая

Диагностика

5 – 6 сынып

Ақпан

Анықтама

Педагог - психолог

 

2.Консультациялық   жұмыстар

Іс - шаралар

Жұмыс түрлері

Нысаналы топ

Орындау мерзімі

Орындалу нысаны

Жауаптылар

Орындалуы туралы белгі

1

Ата–аналардың, оқушылардың отбасындағы қарым – қатынас мәселелері.

Кеңес беру

Оқушылар, ата – аналар

Жыл бойы

Кеңес беру журналы

Педагог – психолог

 

 

2

Ата - аналарға, мұғалімдерге, оқушыларға, әкімшілікке тестілеу нәтижелері бойынша кеңес беру, психологиялық ұсыныстар әзірлеу.

 

Кеңес беру

Сұраныс бойынша

Жыл бойы

Анықтама

Педагог – психолог

 

 

3

 

                                        

Оқушылардың бейімделуі мен танымдық дамуын зерттеу бойынша 1сынып мұғалімдері мен ата – аналарына

Кеңес беру

Мұғалімдер,ата - аналар

Құркүйек- қазан

Анықтама

Педагог – психолог

 

 

4

ПМПК – ға     жіберілген оқушылар

Кеңес беру

Ата – аналар

Қараша, Қаңтар

Кеңес беру жур.

Педагог – психолог

 

5                                                            

Балалардың ООП оқытудағы қиындықтарын жеңу

Топтық кеңес

Мұғалімдер

Жыл бойы

Кеңес беру журналы

Педагог – психолог

 

6

«Тәуекел тобындағы» оқушылардың мінез – құлқының алдын алу және психологиялық түзету.

Жеке кеңес (тәуекел тобында бала болған жағдайда)

Сынып жетекшілер

Жыл бойы

Кеңес беру журналы

Педагог – психолог

 

 

7

Олимпиадаларға дайындық, ғылыми жобаларды, форумдарды, конкурстарды қорғау процесінде дарынды оқушыларға

Кеңес беру

5 – 11

сыныптар

Жыл бойы

Кеңес беру журналы

Педагог – психолог

 

 

3.1. Ағарту                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

Іс - шаралар

Жұмыс түрлері

Нысаналы топ

Орындау мерзімі

Орындалу нысаны

Жауаптылар

Орындалуы туралы белгі

1

 

Директор жанындағы отырыста, педагогикалық кеңесте: «Педагогтерге арналған білім беру ортасындағы тұлғааралық қатынастардың сапасы», Авторы Г. Кожухар

Сауалнама

Мұғалімдер

Желтоқсан

Анықтама

 

 

2

Директор жанындағы отырыс және педагогикалық кеңес.

Баяндама, тренинг

Мұғалімдер

Әдістеме-лік қызмет жоспары бойынша

Баяндама

Педагог – психолог

 

 

3

Бейімделу процессі (педконсилиум)

Баяндама, ұсыныстар

1,5,10сынып жетекшілері,мұғалімдер

Қазан

Хаттама

Педагог - психолог

 

Сынып жетекшілердің ӘБ (МО)

1

Тәрбие жұмысының жоспары бойынша

Баяндама, лекция, тренинг

Мұғалімдер

Сұраныс бойынша

Ұсыныс

Педагог - психолог

 

2

Балалар ұжымындағы буллингтін/кибербуллингтің алдын алу. Оқушылардың интернетті қауіпсіз пайдалануының алдын алу.

Баяндама,тренн.

Мұғалімдер

Жыл бойы (по плану сетка), сұраныс бойынша

Ұсыныс

 

Педагог - психолог

 

 

3

СТО-мен (ОПП) оқушылары-мен жұмыс туралы ақпарат

Лектории

Мұғалімдер

Жыл бойы, сұраныс бойынша

 

Ұсыныс

Педагог – психолог

 

Ата – аналарға   арналған мектеп

1

Ата – аналар жиналысы: психологиялық, педагогикалық қолдау көрсету

Тренинг, тест, сауалнама, жаттығулар

1 - 11 сынып ата-аналары

Жыл бойы

 

Хаттама

Педагог – психолог сын. жет.

 

2

Ата – аналар жиналысы: Бейімделу кезеңін сүйемелдеу

Ұсыныстар

1,5,10 сын. ата- аналары

Құркүйек, қазан (Сұраныс бойынша)

Хаттама

Педагог – психолог

 

 

3

Ата – аналарға арналған ақпарат

Ұсыныстар

Ата - аналар

Қараша

Стенд

Педагог - психолог

 

Оқушылар үшін ақпарат

1

Инфо Time «Қауіпсіз интернет»

Бейнеролик, кеңес беру, ұсыныс

3 - 11 сынып оқушылары

Желтоқсан

Instagram – да жариялау

Педагог – психолог

 

2

Емтиханға дайындалу жолдары

Ұсыныстар, таратпа мате.

9,11 сынып

Сәуір

Анықтама

Педагог - психолог

 

3.2.Алдын алу

Іс - шаралар

Жұмыс түрлері

Нысаналы топ

Орындау мерзімі

Орындалу нысаны

Жауаптылар

Орындалуы туралы белгі

1

Оқушылардың оқу қызметіне дайындығын анықтау.

Бақылау, тренингтер

1,5,10 сынып

Қыркүйек – қараша

Анықтама

Педагог – психолог

 

2

Бейімдеу процесін сүйемелдеу

Бақылау, тренинг жеке диагн.

1,5,10 сыныптар

Жыл бойы

Анықтама

Педагог – психолог

 

 

3

Тәртіпсіз оқушыларды анықтау. Олармен жұмысты жоспарлау

Бақылау,тренин сабақтар (ж.д)

1,5,10 сыныптар

Жыл бойы

Жеке карталар

Педагог – психолог

 

4

Аутодеструктивті мінез - құлыққа бейім оқушылардың "тәуекел тобын" анықтау

Бақылау, жеке диагностика

5 – 11 сыныптар

Жыл бойы

Анықтама

Педагог – психолог

 

5

Ұжымда қолайлы психолгиялық микроклиматты құру

Тренингтік сабақтар

1 – 11 сыныптар

Жыл бойы (план сетка)

Ұсыныс

Педагог – психолог

 

3.3. Түзету – дамыту   жұмыстары

Іс - шаралар

Жұмыс түрлері

Нысаналы топ

Орындау мерзімі

Орындалу нысаны

Жауаптылар

Орындалуы туралы белгі

1

ООП сынып оқушыларымен, мүмкіндігі шектеулі балалармен жеке және топтық жұмыс

 

ПМПК дан анықтамасы бар балалармен

Қазан- қараша                   наурыз-сәуір (план сетка)

Жеке жұмыс журналы

Педагог – психолог

 

2

Қарым – қатынас сағаттары: коммуникациялық дағдыларды дамыту бойынша тренинг бағдарламалары, өзін – өзі бағалау деңгейін арттыру.

 

 

1-11 сыныптар

 

Жыл бойы (план сетка бойынша)

Хаттама

Педагог – психолог

 

 

3

Бейімделу кезеңінен жеңіл өту үшін оқушылармен жұмыс

 

1,5,10 сыныптар

Қазан - қараша

Жеке жұмыс журналы

Педагог – психолог

 

4

«Тәуекел топтағы» девиантты мінез – құлыққа жақын балалармен жұмыс

Анықталған жағдайда

5 – 11 сыныптар

Қараша - сәуір

Жеке жұмыс журналы

Педагог – психолог

 

5

"Табысқа апарар жол" тренинг.

 

11 сынып

Сәуір – мамыр

Хаттама

Педагог- психолог

 

6

«Аққу» қыздар клубы. Арт – терапия «Бұл әлем қандай тамаша»(работа с трев.)

 

7 – 8 сыныптың қыздары

Желтоқсан

Хаттама

Педагог – психолог

 

7

«Аққу» қыздар клубы «Бос уақытыңды қалай ұтымды пайдалануға болады?» (тұлғалық өсу, өзін – өзі бағалау)

 

7 – 11 сынып қыздары

Қаңтар

Хаттама

Педагог – психолог

 

 

5. Ұйымдастыру – әдістемелік жұмыс

Іс - шаралар

Жұмыс түрі

Нысаналы топ

Орындау мерзімі

Ескерту

Жауаптылар

 

1

КЖТ, ЖББМ, ГР есебінде тұрған оқушыларға қолайсыз отбасылар, дағдарыстық жағдайлар бойынша қауіп-қатер тобы үшін деректер базасын құру

 

1 – 11

қыркүйек

Әлеуметтік паспорты

Педагог-психолог, әлеуметтік педагог

 

2

ЖПД – мен (ВОП) кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті аурулардың алдын алу және болдырмау бойынша психиатрмен өзара іс - қимыл жасау

 

«Тәуекел тобы» (болған жағдайда)

Жыл бойы

Журнал индивидуальной работы

Педагог – психолог

 

 

3

Инновациялық орталықпен ынтымақтастық

 

Психолог

Жыл бойы

Баяндамалар, сертификаттар

Педагог – психолог

 

  1. Аналитикалық есеп

1.

1-сыныпты бейімдеу процесін зерделеу нәтижелері бойынша анықтама

Қараша

Педагог - психолог

2.

5-сыныпты бейімдеу процесін зерделеу нәтижелері бойынша анықтама

Қазан

Педагог - психолог

3.

10-сыныпты бейімдеу процесін зерделеу нәтижелері бойынша анықтама

Қазан

Педагог - психолог

4.

Үлгерімі нашар 2 – 4 сынып балаларымен жұмыс бойынша анықтама

Желтоқсан

Педагог - психолог

5

Жарты жылда атқарылған жұмыс туралы есеп

Қаңтар

Педагог - психолог

6

Жылдық жұмыс талдауы

Мамыр

Педагог - психолог

 

Мектеп педагог – психологі: А.С.Абдинова

 

© 2025. Все права защищены.